sobota, 22 października 2011

7.


Witajcie! Może na początek wyniki konkursu ;)

WYNIKI konkursu zielony kot ! 

Bon towarowy 40 PLN: 







Jest to: 
Sylwia
syka71@gmail.com

Bon towarowy 30 PLN: 















 



Jest to: Katarzyna
dinitte@gmail.com


Dziękujemy zielonemu kotowi za sponsoring ;)
Wygrani proszeni są o kontakt na whiteweasel@op.pl

Zaczęło się bardzo niepozornie - ot, większe zakupy raz na miesiąc. Jednak po każdym takim wypadzie towarzyszył jej coraz większy niedosyt. Wciąż za mało,jej potrzeby rosły i rosły. A mowa o zakupoholiźmie jak łatwo jest wpaść w wir chwilowej przyjemności, która zaspokaja oczekiwania jedynie na jakiś czas. 
Magda, dziś studentka, nie wygląda na osobę, która specjalnie interesowałaby się modą. 3 lata temu była zupełnie inną osobą, która przyjaźniła się jedynie z ciuchami i wyprzedażami. Obecnie jest po leczeniu. 
Czas, kiedy była bardzo związana z butikami, wspaniałymi wystawami wspomina jak horror. Potrafiła w jednym sklepie z nie aż tak drogą odzieżą zostawić ponad 1 000 zł, a wciąż czuła niezadowolenie. Jak nietrudno sobie wyobrazić, Magda pochodziła z zamożnej rodziny,więc początkowo jej zachcianki nie wzbudzały czujności rodziców. Ale kiedy nagromadziła sobie debetu ponad 20 000 zł, jej rodzice postanowili wysłać ją na leczenie.
"W zakupy wciągnęła mnie koleżanka, wcześniej nie potrzebowałam do szczęścia wiele ciuchów. W końcu kupowanie stało się moją pasją, codziennie po zajęciach przesiadywałam w centrum handlowym, i tak rozpoczął się koszmar. Wracałam z zakupów i znów byłam nieszczęśliwa, potrzebowałam czegoś nowego na poprawę humoru. Szybko wpadłam w depresję. Moje leczenie to były wręcz katusze, kończyłam leczenie 6 razy. Od nałogu uwolniłam się za siódmym, dzięki rodzicom, którzy nie dawali za wygraną. Większość ciuchów musiałam sprzedać. Choć minęło tyle czasu, nie potrafię się jeszcze śmiać z tamtego okresu". 

Najlepiej ten problem moim zdaniem obrazuje film "zakupoholiczka", która popadła w niemałe kłopoty z powodu swojego hobby. Jako zakupoholiczka, przestrzegam Was przed zakupami, ciężko jest się z tego uwolnić bez pomocy.



~Agathe

Mats Hummels, kolejny przystojniaczek tylko tym razem to sportowiec, a dokładnie niemiecki piłkarz.Fanki Ronaldo mogą sobie krzyczeć i piszczeć, ale Mats Humels i tak jest przystojniejszy. Mats to grzeczny chłopak, na boisku żadnych afer nie wywołuje, świetnie gra w piłkę i mogłabym ciągnąć w nieskończoność. Piłakrz ma dopiero 23 lata i początek wspaniałej kariery.



~Susan


Jak już pewnie drogie panie wiedzą, weszła moda na prześliczne, kolorowe listonoszki! A ich cena wciąż maleje. Wczoraj upatrzyłam sobie kilka fantastycznych i tanich modeli dostępnych na allegro. Żółta jest już w drodze do mnie :)






~Agathe

Ludzie, trzymajcie się krzeseł!!



Przepis na kotlet szwajcarski ( cordon bleu )

Składniki :
pierś z kurczaka
1 plasterek szynki konserwowej
1 plasterek sera
jajko
mąka
bułka tarta
mleko
vegeta

Wykonanie:
1. Opłucz pierś z kurczaka
2. Pierś włóż do miski i zalej mlekiem. Następnie włóż do lodówki na ok. 30 min
3. Rozbij pierś tak, aby była bardzo cienka. Później połóż na niej plasterek sera i szynki i złóż ją na pół.
4. Posyp odrobiną vegety
5. Zrób panierkę ( obtocz najpierw w mące, później w roztrzepanym jajku i na końcu w bułce tartej )
6. Smaż na oleju ok. 7 min.



~Cherry

Tam, gdzie błąkają się zagubione dusze, swoje miejsce znalazł Hunter - zespół, który zrodził się gdzieś pomiędzy mazurskimi jeziorami. Swoje przeznaczenie zaczął wypełniać w roku 1986, kiedy drogi Pawła (Drak) Grzegorczyka (gitara) i Grzegorza (Brooz) Sławińskiego (perkusja) skrzyżowały się ze sobą. Nie było w tych narodzinach żadnej większej ideologii - ot, jak każdy młody zespół założony w tamtych latach, chciał grać heavy metal, a przy tym dobrze się bawić. Zespół wydał 4 płyty, nagrał też parę teledysków. Ogromną popularnością cieszy się piosenka "kiedy umieram". Naprawdę warto posłuchać huntera od kiedy  usłyszysz ich muzykę stajesz się innym człowiekiem :)



                                                 
~Susan




Napewno każdy z nas słyszał o romansie Colina Farrella z Alicją Bachledą - Curuś. Aktorka wyznała, że jej dwuletni syn był wpadką : Zawsze lubiłam dzieci, ale nie czułam jeszcze potrzeby, żeby zakładać rodzinę. Tylko, że los nie dał mi wyboru, bo poznałam Colina. Spadło na nas takie uczucie, że wiedzieliśmy, że czeka nas coś wyjątkowego. I pojawił się Henio. W prawdzie mówiąc szkoda,że związek trwał tak krótko, ale cóż życie to życie. Jak nie Colin Farrell, to napewno znajdzie się inny człowiek, którego Alicja pokocha.

~Susan

Ostatnio oglądałam fajny, lekki film "Diabeł ubiera się u Prady" i pomyślałam, że o nim napisze. Większość znajomych, z jakimi konsultuję się na temat tego filmu, już go oglądała, a ja zastanawiam się, dlaczego wcześniej na niego wpadłam! (To chyba przeznaczenie,że o wszystkich newsach dowiaduję się ostatnia).
Nie będę pisała o bohaterach i srutu tutu, ale bardzo wzruszyło mnie to, ile ludzie nie zrobią, by wznieść się wyżej. Nieświadomie opuszczają swoich przyjaciół, doczesne zainteresowania i pasję, a to tylko przez karierę i "dobre życie". Najważniejsze jest, by w porę zorientować się co w życiu jest naprawdę ważne.
Polecam!

 

~Agathe

Sonda, a raczej pytanie dla Was:

O czym chcielibyście przeczytać w nowym numerze w dziale "Na sygnale"? 
Propozycje w komentarzach, to ułatwi mi sprawę! :)


Kolejny numer 5 listopada, czytajcie nas! :)
Polubcie nas na fejsie:
https://www.facebook.com/pages/White-Weasel/147385445342199

Pozdrawiaammmmm ! :*












28 komentarzy:

  1. oglądałam ten film. i gratuluję zwycięzcom! ;]
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torby mnie zachwycają! ;)
    Już dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hunter to jeden z tych zespołów, ktory całkowicie trafia w moje gusta. Dodałam do obserwowanych

    xx
    H.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz;)
    Obserwuję i liczę na rew.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super numer, film fajny, a torebki ciekawe, ale raczej takich nie kupię bo zakupoholiczką nie jestem xd ;)
    www.fleur-alone.blog.onet.pl
    Fleur

    OdpowiedzUsuń
  6. głupota ludzi czasem mnie dobija, masakra..
    Wyznania zakupocholiczki to bardzo fajny film :D
    Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst o zakupoholiźmie!!! :))

    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. torby są niesamowite, w szczególności żółta i czerwona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pies życiowymm , partnerem :d haha xd .
    fajnie , tu . :D zaprszam do mnie : http://karolina-k-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no i kolejny fajny numer : )
    szkoda, że nie wygrałam :(
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. but i follow you with the name lapetiteblonde before!!
    kisses=)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chciałam zapytać gdzie można znaleźć te listonoszki, bo ta zielona jest obłędna;)

    ponadto cały świat wie jaki jest Colin, Alicja nie powinna tak szybko się z nim wiązać ;)

    pozdrawiam, fajny numer :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja absolutnie nie jestem i nie byłam fanką Ronaldo więc zgadzam się z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem o czym bym chciała przeczytać, bo fragment o facecie który uprawiał seks z psem wybił mnie totalnie z myślenia...

    a co do nagłówka - dlaczego? :))

    OdpowiedzUsuń
  15. wyznania zkaupoko==holiczki, jak i diabeł ubiera się u prady uwielbiaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. biedny piesekk :(
    i fajne listonoszkii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śmieszne to jest dopiero jak mała mi odrywa włoczykija :d http://www.joemonster.org/filmy/23561/Mala_Mi_podrywa_Wloczykija

    OdpowiedzUsuń
  18. film super - oglądałam tyle razy i wciąż mi mało :) czasem chciałabym aby pieniądze rosły na drzewie, to wówczas tak jeden dzień bym poszalała na zakupach ;)

    dzięki za kolejną wizytę u mnie, komentarz odczytany - zapraszam ponownie do siebie :)

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mats Hummels(nawet niezłe ciacho) i torebki.<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne torebki :))
    obserwuje i licze na to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny świetny numer, ładne torebeczki, Mats niczego ;:

    OdpowiedzUsuń
  22. koleiny świetny numer;), ładne torebeczki , historia z tym psem poruszająca xd

    OdpowiedzUsuń
  23. fragment z psem powalił mnie na lopaty. ;x
    zapraszam na nowość!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.