sobota, 5 listopada 2011

8.

Juuż ósmy? Ale ten czas leci. No, a wiecie, że jesteście z nami już 2 miechy? Aż nie chce mi się wierzyć, że tak długo udało mi się wytrwać w swoim postanowieniu odnośnie gazety. Ale chyba mi się tu podoba.


  Każdego pokolenia przychodzi inna forma zaszpanowania wśród młodzieży. Kiedyś były to ciuchy, później komputer, a teraz foteczki. Tysiące dziewczyn wyrywa z siebie siódme poty dla jednej sesyjeczki, no i oczywiście musi wyjść słit. No i dochodzimy do sytuacji, gdzie młoda desperatka zrobi wszystko, by ją doceniono, zauważono i powiedziało cudowne zdanie "jesteś fotogeniczna". Ale wtedy drodzy czytelnicy może pojawić się haczyk. Oszuści.
  Nie chcę spekulować, że ktoś nie nadaje się na modelkę, ale powiedzmy sobie szczerze - nie przyjmą Cię z 165 cm wzrostu, choćbyś miała najsłodszy ryjeczek na świecie. Musisz mieć minimum 175 (choć i tak nie zwracają na takie w agencjach uwagi), warzyć jakieś maks. 63 kg, bardzo długie nogi i bezpryszczowa cera.
Zanim rozpoczniesz marzyć i karierze modelki weź te aspekty pod uwagę. Nie, nie chcę w tym artykule was podłamywać, jednak chciałabym zwrócić uwagę na to, że oszuści czają się na takie osoby, które nie są pewne (i słusznie). Wystarczy tylko takie dziewczę złowić i już po nim.
   Najpierw przekonują "Mamy oczywiście wyższe modelki, ale poszukujemy też twarzy, Twoja jest fantastyczna, zdecydowanie nadajesz się do tego. Nie mam pojęcia, dlaczego kiedyś w to zwątpiłaś". Później karzą sobie zapłacić za sesje, bo przecież w karierę trzeba inwestować, a dopiero później przyjdą owoce zasłużonej pracy. Często takie sesje są wykonywane cyfrówką (!) i kosztują od 200 zł. Następnie "renomowana agencja" zapewnia o kontrakcie w Hiszpanii, na który trzeba pojechać. I jedziesz. Z tą małą różnicą, że nie trafiasz. Trafiasz do domu publicznego.
   Piszę to, gdyż sama pozuję, ale zawsze byłam ostrożna. Może przez to straciłam kilka dobrych ujęć, ale jestem w domu. Bezpieczna. 

~Agathe 


Marcin Dorociński , nikt tak jak on nie potrafi pokazać w filmie ciemnej strony ludzkiej natury. Był dwulicowym ubekiem w ,,Rewersie,, , ulegającym nałogowi nauczycielem WF-u w Boisku bezdomnych,, , a ostatnio bezdusznym kochankiem w ,, Kobiecie , która pragnęła mężczyzny ,,. Twarzy Marcina jest dużo dużo więcej. Oprócz dużego talentu ma niesamowitą urodę. Tak właśnie wygląda prawdziwy mężczyzna.

~Susan

   Już dawno nie wstawiałam swoich stylizacji i wiecie co? Czas to zmienić :) Pofociłam się dla Was trochę, liczę na opinie! :)



sweterek:  reserved (59,90 pln)
spodnie:  cropp (69,90 pln)
buty:  no name (79 pln)

Buty z bliska zobaczycie w kolejnym numerze w innej stylizacji :)

~Agathe 
Cały czas przepisy, to może teraz coś o dietach? Żyjemy w czasach w których niektórzy zrobią wszystko dla ładnej figury, ale czy warto? Podam wam przykład jednej z bardziej znanych i skutecznych diet, a dokładniej dieta dr. Dukana. Niby wszystko super, dużo można schudnąć, ale mało osób wie jakim kosztem.

Dieta Dukana polega na spożywaniu dużej ilości białka. Składa się z 3 faz. Białko które spożywamy nie jest przez nas trawione, tylko gnije i rozkłada się w jelitach. Okropne prawda? Ale to nie koniec. Przez tą dietę szybciej się starzejemy, a kto chciałby w wieku 40 lat wyglądać na 85? To także nie koniec. Podczas diety mogą wypadać włosy, cera będzie zmasakrowana, kruche paznokcie, częste zaparcia, osłabienie i problemy z samopoczuciem. Jeszcze za mało ? Możemy doprowadzić nerki do strasznego stanu, nawet do niewydolności. I to wszystko kosztem czego? 5 kg mniej?




~Cherry 

Red Hot Chili Peppers wydał nową płytę I'm with you. Niestety, już bez Johna Frusciante, który nadawał zespołowi niezapomniane brzmienie. Trochę w łagodniejszym tonie, ale wciąż w świetnej słoneczno - rockowo - punkowej aurze rodem z kalifornijskiego wybrzeża. Nie znajdziemy tu co prawda takich przebojów jak w albumie ,, Californication,, ale utwór  "The adventures of rain dance maggie" ma ciąle to coś. Warto się cieszyć z powrotu tak świetnego zespołu i czekać na kolejne wspaniałe przeboje.



~Susan


Są takie gwiazdy, które są sławne, choć nie zagrały w żadnym filmie, nie śpiewały. Doskonały przykład to Paris Hilton. Kim ona jest? hymmmm. Ohydnie bogata rozpieszczona przez rodziców kobieta. Fakt, że wydała płyte i zagrała w kilku produkcjach (żadnej  jednak produkcji nie wyszło to na dobre). Gdyby nikt jej nie znał i poszłaby na casting, to nawet z litości by jej nie wzięli. SŁAWA? Tak właśnie w 21 wieku wygląda. A wy co o niej sądzicie?


~Susan 



W HBO wszedł nowy serial "Bez tajemnic". Jak na razie wyemitowano 15 odcinków, a serial już zyskał swoich przeciwników. Krytycy twierdzą, że nie ma w nim żadnej akcji.
Piszę ten artykuł, gdyż z negatywnymi opiniami się nie zgadzam. Cała akcja dzieje się u terapeuty, do którego przychodzą różni ludzie, ze swoimi rozterkami. Okazuje się jednak, że on sam sobie nie radzi i potrzebuje wsparcia.

Więcej Wam nie powiem! Ale warto, zobaczcie chociaż 1 odcinek w necie.


~Agathe 



Drogie szafiarki! By pokazać wnętrze swojej szafy musicie się fotografować w wielu kombinacjach. I z pewnością choć internauci tego nie widzą, to wymaga wielkiego zaangażowania. Chciałabym, abyście wysłali mi zdjęcia bądź filmy, na których przygotowujecie się do sesji, tzw. kulisy - backstage. Kiedy się malujecie, przebieracie, bądź denerwujecie, gdyż nie macie już pomysłów! Wysyłajcie na whiteweasel@op.pl najlepsze opublikujemy w kolejnym numerze, oczywiście uwzględniając adres Waszego bloga. Niech ludzie wiedzą, że to nie jest tak hop siu.






A to już wszystko! Bardzo żałuję Cherry, że nie przygotowałaś dla mnie nic pysznego, buuuu :(
Widzimy się 19 listopada, papaaaa :* 

59 komentarzy:

  1. hehe, to nie jest wykonane eyelinerem, po prostu rzęsy tak mi się ułożyły ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny numer.;)
    nigdy nie zastosowałabym takiej diety.;o

    OdpowiedzUsuń
  3. zabieram się za czytanie :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie piszesz ;-) co do aktora zgadzam się, kocham jego urodę :) nowa notka już jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. macie ciekawy pomysł z tą gazetą :) fajnie piszecie :) jej a ten sweter jest cuuuudny! :) miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że drugi akapit powinna przeczytać każda dziewczyna marząca o karierze modelki! jest jak najbardziej pouczający:)

    OdpowiedzUsuń
  7. CZytam tą gazetę i coraz bardziej mi się podoba. Moja mama stosowała sietę Dukana, ale skutków nie przyniosł,a a moja mamę b. osłabiłą! ;d.

    Nahbardzije mi się spodobał artykuł o "modelkach" :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps. A Paris Hilton jest żałosna! xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne ostatnie zdjęcie:))

    noo i Marcin D. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny jesienny outfit :) co do diet, to uważam,że ograniczenie trochę jedzenia i dużo ruchu o wiele bardziej pomoże niż jakieś gotowe diety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle interesująca gazetka, zaciekawił mnie wątek o diecie i o szafiarkach, może i się skuszę na takie przesłanie zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post :) Świetna stylizacja, śliczne klimatyczne zdjęcia. To zdjęcie wychudzonego ciała mnie przeraziło! ;o Coś strasznego

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Sweter jest boski <33

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj tak sława Paris Hilton jest dla mnie śmieszna :D i to bardzzo! :)) ale co zrobić ^^ taki świat ;)

    dieta Dukana.. o połowie tych rzeczy nie wiedziałam ;o fuuuj straszneee już wole się pomęczyć niż takim sposobem;xx

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny bloga. Dziękuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie to nie jest tak hop ciup. Stylizacja fajna ;)
    Red hot chili pepers ma fajną piosenkę a Paris jest znana z tego , że jest znana ;/
    www.fleur-alone.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardzo podoba:)
    powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, wiem, że jestem chuda ;) I bardzo chciałabym przytyć, ale to niestety nie jest takie łatwe, taki już mam metabolizm. A jem podobno więcej niż przeciętny człowiek ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow przeczytałam wszystko, a te zdjęcie anorektyczki o *****))) zaraz zwymiotuję;; A co do tych sesji ; ja nie znam dziewczyn które tak bardzo chcą mieć "słit" zdjęcia :P

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek z reserved jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję. :) na pewno ulegnie jeszcze zmianie, poprawieniu. bardzo podoba mi się artykulik o diecie - słuszna uwaga.

    OdpowiedzUsuń
  22. interesujący blog :)
    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przyjemna, szybka lektura, a dukan to zuuuo

    OdpowiedzUsuń
  24. hah, ostatnio będąc w Reserved właśnie oglądałam ten sweterek i zastanawiałam się nad jego kupnem :) a o diecie Dukana słyszałam właśnie wiele złego, ale nie wiedziałam, że jest aż tak niebezpieczna.

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam do siebie. startuję z nowym blogiem o modzie, gdzie już zamieściłam pierwszy outfit z baseball jacket. byłoby mi miło, gdybyś zaglądnęła, a może akurat Ci się spodoba :) zachęcam również do dodawania do obserwowanych :

    www.whowearthis.blogspot.com

    pozdrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :) Mój chłopak był na tej diecie, w ciągu 1,5 tygodnia zrzucił 5kg, ale dietę zaniedbał. Jest strasznie monotonna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie piszecie :)
    Buty ładne.
    Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podobają mi się słowa z artykułu "Na sygnale".

    OdpowiedzUsuń
  29. The orange sweater is so nice and must be warm !
    I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  30. o modelkach, ciekawie... i bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy pomysł z taką gazetą! Pozdrawiam, obserwuję:) http://esthrelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post :) No ja napewno modelką nigdy nie będę ale nie płacze z tego powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy blog, taki inny ;) I like it! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcie anorektyczki przerażające!!!
    No, też się cieszę, że nareszcie się trafiła większa impreza. ;P Ale teraz znów nudy! :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post, a Twój sweterek ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczny post! : )
    Co do "modelowania" - lol, ja sama uwielbiam piękne fotografie i lubię siebie oglądać na zdjęciach, bo za każdym razem odkrywam w sobie coś nowego, ale doskonale wiem, że nie mam żadnych szans w modelingu ;) Szkoda, że nie wszyscy tak realnie oceniają swoje szanse i dają się nabrać czego konsekwencje są smutne... Świetny outfit, co do Parysi Hilton, NIENAWIDZĘ JEJ. Po prostu. A jeśli chodzi o odchudzanie... Mam to gdzieś, chciałabym być szczuplejsza ale nic na siłę, mieszczę się w drzwiach więc jest dobrze haha;) Za najnowszą płytę RHCP jeszcze się nie zabrałam ale muszę to w końcu nadrobić :d
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny pomysł z tą internetową gazetą! : ) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie się czyta, to co wypisujecie :) co do modelek, masz rację, niestety nawet jeśli masz twarz podobną do predatora i 175 cm, powiedzą Ci, że jesteś taka piękna i fotogeniczna, a dziewczyny które są troche niższe i o wiele ładniejsze tak na prawdę nie mają szans wybicia. No ale taki jest już świat mody i pewnie nic ani nikt tego przez długie lata nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie się to czyta! zapraszam do mnie, dodaję :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie, a sweter ze stylizacji swietny! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. no i dobrze,bezpieczenstwo jest najwazniejsze:)jestem tu pierwszy raz ale bardzo podoba mi sie forma postow,pozdrawiam, ciuchomanka.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię te Twoje posty :) Co do pracy modelki to dużo osób mówi, że banalna praca, zero wysiłku itp, ale z doświadczenia wiem, że żeby być modelką trzeba wiele wyrzeczeń..

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.