sobota, 19 listopada 2011

9.

Już 9 numer, idziemy jak burza :) Miłego czytania, oł :) 


Dziś temat trochę dla niektórych śmieszny, dla innych coś normalnego. A mowa będzie o kupowaniu z lumpeksów. Większości ludziom kojarzy się to z punktami ciuszków dla ubogich, jednak jeśli tak myślą, to najzwyczajniej w świecie się mylą!
Otóż jak się okazuje, w lumpeksach bywają o dziwo osoby przy kasie i z klasą, w poszukiwaniu czegoś zjawiskowego. Natomiast społeczność kolokwialnie mówiąc bez kasy wybiera się na targowiska, i nawet do głowy im nie przyjdzie, że od stóp do głów mogą być ubrani w najnowsze trendy od....(uwaga) 5 zł. I mówię tu o całym komplecie. Prosty przykład - myślicie, że nasze Polskie szafiarki skąd biorą tyle ciuchów? Mało kto może sobie pozwolić na zakupy w zarze raz w tygodniu.
Wytłumaczyłam Wam jak wiele ludzi kupuje w lumpie. Teraz pozostaje nam kwestia tego, dlaczego się do tego nie przyznaje. Podobno to "przypał", ale jeśli komuś powiem, że coś stamtąd kupiłam, to ludzie nie wyglądają na zniesmaczonych. Wręcz przeciwnie, ciągną rozmowę "W którym? A za ile?".
Chciałabym Was zachęcić do kupowania w ciucholandach, ponieważ wierzcie mi - jak nauczycie się szukać,   to z pewnością nie będziecie kopią jakieś kolejnej modnisi, ale stworzycie nowy trend. Polecam :) 


~Agathe 


Cristiano Ronaldo  to człowiek, który bardzo lubi kobiety i oczywiście skandale. Ale ostatnio jest zadziwiająco długo (jak na niego) z modelką  Iriną Shayk. Ba, nawet planuje wziąć z nią ślub w przyszłym roku. Ciekawe czy do niego dojdzie. Życzmy im jak najlepiej, ale nie oszukujmy się - nawet jeśli dojdzie do tego wielkiego wydarzenia, to Irina będzie musiała go pilnować jak psa na smyczy. Chyba, że stanie się cud i Ronaldo się zmieni ale czy my wierzymy w cuda? 



~Susan

Ponieważ w dziale wyżej była mowa o ciucholandzie, to przygotowałam dla Was outfit, w którym sweterek pochodzi właśnie z lumpeksu. 

~Agathe


Jabłkowo-brzoskwiniowy deser

Składniki :
Połówki brzoskwiń
Jabłko 
Jogurt naturalny
Śmietana 30 %
Cukier
Musli
Bakalie

Wykonanie :
1. Obierz jabłko i pokrój w kostkę
2. Jogurt wymieszaj z 5 łyżeczkami cukru i 2 łyżkami śmietany
3. Podsmaż na patelni musli i bakalie, możesz dodać trochę cynamonu
4. Polej wcześniej przygotowaną masą połówki brzoskwiń i posyp musli

Smacznego :)


~Cherry


  Wczoraj miałam przyjemność oglądać film pt. ,,Amerykańska dziewczyna". Opowiada on o nauczycielce, matce czwórki dzieci, która miała romans ze swoim 13-sto letnim uczniem, z którym zaszła w ciążę. Według prawa jest to gwałt na nieletnim, jednak w rzeczywistości to on ją uwiódł. Czy miłość z  tak dużą różnicą wieku ma szanse na przetrwanie? Co stanie się z ich dzieckiem? Obejrzyjcie koniecznie. 


~Agathe 

Polecam polski zespół  rockowo - punkowy zabili mi żłówia. Początki zespołu Zabili Mi Żółwia sięgają roku 1996, kiedy to grupa kolegów z Mazańcowickiej podstawówki, niemających żadnego pojęcia o muzyce postanowiła w ramach wolnego czasu założyć zespół. Dzięki pomocy szkoły podstawowej, która udostępniła pomieszczenie grupa mogła w spokoju stawiać pierwsze muzyczne kroki. Po miesiącach prób i  ćwiczeń w roku 1997 zespół pod tymczasową nazwą Zabili mi żółwia wykonał swój pierwszy koncert dla publiczności i właśnie jako rok 1997 przyjmuje się datę powstania zespołu.Zabili Mi Żółwia gra muzykę dość zróżnicowaną. Początkowo fundamentem utworów był punk/ska ale z czasem coraz częściej zdarzały się wycieczki w bardziej rockowe klimaty. Zespół stawia przede wszystkim na dobrą zabawę słuchaczy, stawiając główny nacisk na rytm oraz melodię. W tekstach możemy znaleźć zarazem wesołe proste historie jak i tematy poruszające bliskie każdemu problemy.


~Susan

Czy wiesz, że... 
Ludzie i banany mają aż 50 % wspólnego DNA





59 komentarzy:

  1. świetny numer jak zwykle!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny numer! a co do tych właśnie lumpeksów sama kiedyś nie kupowałam tam i się niby że brzydziłam, a teraz jak zobaczyłam ile bloggerek tam kupuje to aż się zdziwiłam! ale to nie zmienia faktu, że jak tam kupię to połowa plastikowych dziewczyn ode mnie z klasy będzie się ze mnie śmiała;x jedyne co to pozostaje nie mówić gdzie się to kupuje:P

    zadassz pytanko?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mi się czyta tą gazetkę! :)
    A co do lumpeksów to zgadzam się choć w nich nie kupuję, ale tylko dlatego, że nie mam tam nic w moim stylu! :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przyjemnie się Ciebie czyta:))
    ja uwielbiam lumpeksy i nie uważam, że kupowanie tam to bycie kimś gorszym:)

    świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy numer! :) Muszę się zgodzić co do sh, panuje wśród ludzi błędne przekonanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. W sh można znaleźć na prawdę wiele perełek, warto tam zaglądać, choćby dla takich cudownych sweterków jak ten na tych ślicznych zdjęciach : ) Muszę kiedyś zrobić sobie ten brzoskwiniowo jabłkowy deser bo wygląda pysznie <3 Fajna ciekawostka, haha, kto by się spodziewał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię Ronalda..
    a deser wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam SH! :) zawsze o tym głośno mówię i absolutnie się tego nie wstydzę! :) niedługo się właśnie tam wybieram na poszukiwanie sztucznego futerka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Deser wygląda przepysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, dziękuję bardzo, ale nie przesadzajmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny numer ;)
    zaraz wezmę się za film.

    dzięki za komentarz, nie wiedziałam że ktoś czyta mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tych bananach to nie wiedziałam ;)
    W lumpeksach można znaleźć fajne rzeczy , a sweterek jest ładny i buty.
    www.fleur-alone.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. o banananach wiedziałam, zmż słuchałam w LO, a lumpeksy lubię i się nie wstydzę :D
    a moj naglowek jes faaaaaajny,, czego y od niego chcesz? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię chodzić po lumpeksach :) Można tam dorwać bardzo ciekawe "okazy" w bardzo dobrym stanie lub nawet nowe za grosze.
    Ten sweterek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. byłam pod wrażeniem gdy przeczytałam krótki artykuł o lumpkach,sądzę,że nie jednego przekona do kupowania w tych miejscach,bo to przecież także sklep:)
    i sweterek jest boski!:o

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do SH nie jestem przekonana. Wczoraj byłam z przyjaciółką ale nic fajnego nie znalazłam, nie wiem jak wy potraficie coś fajnego tam znaleźć... mi się jak dotąd nie udało. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupuję w lumpeksach :) . Można tam wyszperać naprawdę fajne rzeczy, jak np. ten sweterek xD.
    Nie przepadam za Cristiano Ronaldo . I Zabili Mi żółwia to bardzo oryginalny pomysł na nazwę zespołów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha Ronaldo się nie zmieni. Nie ma szans. Straszny lowelas z niego i raczej mu się nie spodoba rutyna w życiu. ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. mhmhmh fajnie się czyta tą gazetkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny pomysł na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. często bywam w różnych sh, ale póki co nie znalazłam nic ciekawego. zwykle, nawet gdy idę w dzień dostawy, to wszystko jest już całkiem rozebrane niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama kiedyś uważałam, że lumpeksy są dla biedaków, a teraz je kocham.
    Genialny i ciekawy blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne :)



    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł na bloga. Studiujecie dziennikarstwo, czy pisanie to po prostu Wasza ucieczka od codzienności?

    OdpowiedzUsuń
  25. cieekawie! lumpeksy są świetne, ale u mnie jednak przeważają te wielkie, nijakie ciuchy...

    OdpowiedzUsuń
  26. mimo, że nie kupuje w sh to uważam, że to nic złego :) w moim mieście to raczej lumpeksy są ubogie w fajne ciuchy, ale gdyby było coś fajnego na pewno bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi sie temat ciucholadnow ,bo sama tam kupuje to skarbnica oryginalnosci i duzej ilosci rzeczy za grosze :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł z tym blogiem !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawostka o bananie mnie rozwaliła :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. ejjj to z tymi bananami to powaznie i naprawde ;o ?!?! hahaha

    a wiesz co :D tak sobie pomyslalam ze mozeby ta gazetka raz na jakis czas powiekszal;a sie o jeden artykul dodatkowy :)) cos a'la przmeyslenia czytelniczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog :) super się go czyta.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. Moi rodzice na szczęście nie ingerowali w moje plany na studia ;)
    W takim razie życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki! ;o

    ja jeszcze nigdy nie byłam w lumpeksie, ale jak patrzę na niektóre ubrania z nich jestem zaskoczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mmmmmm deser jest bardzo kuszący:)
    dziękuję za odwiedizny:)!

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam lumpeksy. jutro w moim miasteczku otwierają nowy, wszystko ma być po 1.99 to może uda mi się coś upolować. :):)
    zapraszam do mnie, nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio w sh kupiłam super bluzę, nie kiedy tam można wynaleźć cuda, a sweterek jest śliczny
    www.fleur-alone.blog.onet.pl
    Fleur

    OdpowiedzUsuń
  37. Super ta gazetka ! :D Mi tez podoba się ronaldo ;D Kupiłam podobny sweterek na ciuchlandzie :))

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie tu ! : )
    a w secondhandach są na prawdę świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł z gazetką! Bardzo zainteresował mnie przepis. Ślicznie wygląda - chyba sie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stereotyp o lumpeksach z dnia na dzien sie zmienia, duzo mlodych dziewczyn wybiera sie tam w poszukiwaniu jakis skarbow za mala kase i naprawde mozna je tam znalezc!!!Odkad mieszkam w Niemczech strasznie tesknie za moimi ulubionymi ciucholandami, w ktorych zawsze mozna bylo znalezc jakies perelki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. co do sh się zgadzam, mam większość ciuchów stamtąd i naprawdę niektóre z nich są jedyne w swoim rodzaju, poza tym nigdy mi się nie zdarzyło że ktoś miał to samo co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. hmm torszkę nie jestem w temacie;dd.
    Alee bardzo mi się podoba twój blog;pp.
    Zapraszam Cięę do mnie na blog;dd.
    ^^;).

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę dużo tego jak na jedną notkę, ale fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam lumpeksy :)świetny outfit i oczywiście muszę obejrzeć ten film!

    OdpowiedzUsuń
  45. deser i stylizacja ze swetrem z ciuszka super! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. O cześć ;))
    Wiecie co?Ja też mam gazetę blogową.
    Fajnie,że jest tez ktoś jeszcze,oprócz nas ;))
    Oto link do niej:
    it-rocks-magazyn.blog.onet.pl

    ...Hmm...Ale wy macie o 1005 lepszą tą gazete.Nas nikt nie odwiedza :(
    I wiecie?Też zastanawiamy się nad przejściem z onetu na blogspot.Tu jest estetyczniej,tam wygląda to dziecinnie,co nie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię waszą gazetkę :) Cieszę się, że przekonujecie ludzi do kupowaniu ubrań w lumpeksach - ja też jestem za tym i wcale się nie wstydzę. Wręcz kręci mnie chodzenie po lumpeksie i szukanie jakiś "perełek". :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie , okłamujmy się . to jest ŚWIETNE !
    zapraszam na mojego nowego bloga :D
    http://fuck-you-bejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.