sobota, 3 grudnia 2011

10.

No, no, wytrzymaliście z nami już 4 miesiące ;] Chciałabym Wam przypomnieć, jak to się zaczęło. Początki bloga możecie obserwować na starej platformie www.whiteweasel.blog.onet.pl  :)

Polubcie nas: https://www.facebook.com/pages/White-Weasel/147385445342199

W tym dziale coraz częściej sięgam po tematy, o których się nie mówi - a szkoda, bo mogą wiele uświadomić człowiekowi. Dziś chciałabym napisać o miłości. Ha, co prawda nie jest to temat TABU, ale nie mam na myśli standardowego uczucia. A mianowicie - co się dzieje, gdy dziewczyna zakocha się w księdzu lub w nauczycielu?
Nie jest to proste, jeśli nasz wybranek nam nie pomaga odpędzić się od myśli wspólnego życia, a wręcz przeciwnie - zachęca. Może to się wydawać dla Was dość odległym tematem, ale takie rzeczy się zdarzają i niejednokrotnie sprawy idą za daleko. W świetle prawa romans z uczniem jest nieetyczny. Pamiętajcie również, że ujawnienie swojego uczucia do nauczyciela może mieć opłakane skutki w przyszłości, gdyż większość z nich miało z tym styczność i ich zadaniem jest Was od tego odpędzić, np. zaniżając Wam oceny.
Nie wspomniałam tylko o księdzu, bo tu robią się schody - są oni bardziej podatni na
zaloty nastolatek, zdecydowanie częściej dochodzi do kontaktów seksualnych niż w przypadku nauczyciel-uczeń.

Moja rada? Jeśli coś takiego się dzieje, skończcie z tym. Gdyby to "wyszło" wszyscy poniosą konsekwencje. Ale wiadomo, że nie tylko o to tu chodzi. W grę wchodzi też kwestia moralna.

 

~Agathe

Mitch Hewer -młody, przystojny chłopak, który jest też  bardzo ambitny.Znany głównie z serialu Skins gdzie wcielił się w postać homoseksualisty (w wywiedzie wyznał, że w rzeczywistości nim nie jest). Narazie wystąpil w dwóch serialach, ale już jest bardzo popularny Wielkiej Brytani. Oprócz aktorstwa zajmuje się też modelingiem, nie raz był na okładkach znanych magazynów. Aktualnie jest twarzą kampani walki z rakiem.


~Susan


Tydzień temu miałam okazję zrobić mojej siostrze "sesję", a ponieważ miała na sobie fajną stylizację, to postanowiłam dodać :) Podziwiajcie. 


~Agathe

Było o odchudzaniu to teraz opowiem o jednej chorobie związanej z zaburzeniami jedzenia. Bulimia to jedna z najgroźniejszych i najpoważniejszych chorób. Polega na tym, że mamy napady żarłoczności, po których wymiotujemy, gdyż wiemy, że zjedliśmy za dużo.
Cierpią na nią z reguły dziewczyny w wieku 12-14 i 18-21 lat. Zaczynają coraz bardziej martwić się swoją figurą i wyglądem. W rozwoju choroby pomaga też brak zrozumienia i akceptacji. Jeśli tylko widzicie, że ktoś w waszym otoczeniu ma objawy, natychmiast zorganizujcie terapię.


~Cherry

Zespół Myslovitz powstał w 1992 roku przy Młodzieżowym Domu Kultury w Mysłowicach. Początkowo grupa występowała jako The Freshmen, co w polskim tłumaczeniu oznacza Nowicjusz. The Freshmen został założony przez Artura Rojka. Skład zespołu wyglądał wtedy zupełnie odmiennie od obecnego.W 1994 została zmieniona nazwa zespołu na "Myslovitz". Zespół swoją magiczną muzyką zbajerował nie tylko fanów rocka.  Grupa nadal się rozwija, nagrała już dużo płyt. Nowym przebojem jest piosenka "Ukryte". Myslovitz śpiewa głónie o miłości ale też czerpie tematy z popularnych filmów takich jak  "Siedem". Warto posłuchać piosenki "Alexander" - piosenka na długo zostanie w głowie :)


~Susan



Na pewno wiele z nas ogląda Top Model i pamięta zwyciężczynie pierwszej edycji programu Pauline Papierską. Wygrała wiele, miała wstrząsnąć światem modelingu, mogła wiele, zrobiła mało. Oglądam dużo czasopism i znalazłam w nich tylko raz zdjęcie Pauliny reklamującą podkład. Co się z nią stało? A może po prostu szuka szczęścia gdzieś bardzo daleko. W sumie może tego nie widać ale program jej pomógł, znalazła sobie nowego chłopaka - pilkarza Cracovia . Najprawdopodobniej Puline będzie można zobaczyć na finale top model w środę.



~Susan


CZY WIESZ, ŻE....  Pchły mieszkające na psie skaczą wyżej niż pchły mieszkające na kocie. 

50 komentarzy:

  1. Gratuluję 4 miesięcy! :-) Hmm, bulimia to straszna choroba... A facet z okładki niczego sobie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję <3
    Znakomity wpis.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ciekawe co się stało z Pauliną. :| Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta cała Paulina, która wygrała 1 edycję... Ona kompletnie nie nadaje się na modelkę, jeśli chodzi o charakter. Tym bardzie teraz, kiedy ma chłopaka, prędzej zajmie się nim niż swoją karierą, tak mi się wydaje. Przykre, ale cóż poradzić. Może jeszcze pozytywnie nas zaskoczy...
    Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia : )
    Co do pierwszego działu, to zgadzam się takie zauroczenia nie mają żadnej przyszłości i lepiej z nimi skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. a czym się różnią te pchły xD?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super numer,na prawdę. Przeczytałam wszystko jednym tchem,bardzo ciekawy!

    Nie byłam zachwycona wygraną Poliny^^ No,ale...
    + ciekawostka na końcu mnie rozwaliła na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  7. o..4 miesiace niezle;p

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne artykuły kurcze ! : *
    mega mega

    OdpowiedzUsuń
  9. Ani nie mówcie o TM... ;p
    Co do tego "faceta z okładki" - mało męski.
    A sesja - świetne rajty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak to fakt, że o Papierskiej jest ciszaa.a Myslowitz uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle świetnie, wszystkie tematy fajnie, ale chyba najbardziej pożyteczny to ten " na sygnale"
    Po za tym ładna sesja , a Paulina raczej kariery nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawostka mnie dobiła. hahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię Myslovitz. ;x
    Paulina Papierska? Haha ;d ona miałąby podbić świat mody? No coś tych rezultató nei widać. ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, to "czy wiesz ze" niezle ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. u 'naszej' dziennikiarki? to ja chyba o czyms nie wiem ^^ ale nie zrozumiałam przekazu ;))

    aaaaa uwielbiam te wasze ciekawostki no! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ciekawostki ;) Będę wpadała częściej. Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za mną chodzi temat TABU o HIV... ostatnio w szkole o tym rozmawialiśmy, myślę, że to ciężki, ale strawny temat i chyba o tym napiszę, dzięki za motywację.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie podobają mi się tematy jakie są tutaj poruszane!
    Co do Pauliny Papierskiej, nie przepadam za nią, ale niesamowicie podoba mi się jej nowa sesja autorstwa Aleksandry Zaborowskiej :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie zazdroszczę dziewczynom , które są w takiej sytuacji, a Papierską nawet lubiłam ale ona żadnej kariery nie zrobiła :/

    OdpowiedzUsuń
  20. wietny numer :)
    jak zawsze ;)
    gratuluję 4 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. co do Myslovitz to się w pełni z Tobą zgadzam, uwielbiam ich a ta piosenka jest genialna, sesja Twojej siostry wyszła super, szkoda że tak mało zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiedziałam ale ja nie mam zwierząt ;p
    też mi się on najbardziej podoba z prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Facet z okładki mmm<3
    a bulimia zawsze straszną chorobą była i będzie:/
    Zapraszam Cię do siebie, nowość na moim fotograficznym blogu- outfit! Będę bardzo wdzięczna za komentarz, dziękuję! :)
    www.magdalenazawadzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze chciałam to wiedzieć, że pchły żyjące na psie skaczą wyżej niż te na kocie :) Dzięki :)

    Myslovitz są super :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mrr słodziak :D:*
    Fajny blog ;p
    Pzdr; *

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaz ma twoja siostra na tej sesji ;) Ładnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe to ;3
    chłopak reprezentujący walke z rakiem bardzo ładny ;3
    ja sie już spotkałam z osobami, które był zakochane w księdzu lub nauczycielu, masakra, źle się to potoczyło *o*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. dość odważna ta stylizacja, ale fajna. Jeśli interesuje Was również moda, zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. może jeszcze coś o niej usłyszymy? chociaż szczerze wątpię..

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne te zdjęcia, nawet profesjonalnie to wyszło wg mnie :D Paulina miała ostatnio jakąś sesję, oglądałam na pudlu bodajże. ogólnie nic do dziewczyny nie mam i najbardziej ją lubiłam w 1 edycji, ale warunków niestety na modelkę za bardzo nie ma (wzrost) a i nie nadrabia tego też za bardzo mimiką. jednak mimo wszystko życzę jej powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdy byłam w gimnazjum uczył nas pewien.. specyficzny ksiądz. Sympatia wielu dziewcząt do niego, niebezpiecznie graniczyła z uwielbieniem i zauroczeniem. Patrząc na to z boku, byłam strasznie zniesmaczona. A jaki był płacz, gdy go przenieśli..

    OdpowiedzUsuń
  32. haha rozwaliło mnie Wasze: czy wiesz, że... :D

    a Paulina Papierska ostatnio gościła na Pudelku! Miała świetną sesję zdjęciową, wyglądała naprawdę pięknie <3

    pozdrawiam Was cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  33. podobno teraz papierska wzięła się za jakieś sesje zdjęciowe :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ej.. ten chłopak nie grał geja w skinsach? ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Lidka a czytałaś notatke o facecie z okładki

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam waszą gazetkę ;)!
    czytam ją całą co każde wydanie ^^

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie mój ulubiony dział to Na Sygnale. Po raz kolejny poruszono ważny temat.




    Życzę kolejnych, tak udanych numerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. same skarby ! :)

    teoria kultury, takie mam zajęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. dużo się dowiedziałam :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :)
    czekam na kolejny numer!

    OdpowiedzUsuń
  40. Z niecierpliwością czekam na kolejny numer!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.