sobota, 17 grudnia 2011

11.


Za tydzień wigilia, tak więc dziś specjalne wydanie dla Was - christmas :) Pewnie nie wszyscy jeszcze czują tę magię świąt, mam nadzieję, że trochę nam się uda ożywić w Was święta :)



Jak ktoś kiedyś powiedział: "Witaj w świecie, gdzie depresja jest częstsza niż przeziębienie". Ale chyba autor miał na myśli depresję wśród młodzieży, bo jak się okazuje dorośli zapadają na nią znacznie rzadziej, a niegdyś było zupełnie odwrotnie.
Objawy:
Drażliwość, agresja, wściekłość, chęć "dołożenia innym". Dopiero później przychodzi większa fala depresji i daje się wyraźnie zauważyć inne symptomy: smutek, bezradność, gniew wrogość, płacz, wycofanie się z życia przyjaciół, rodziny, utrata dotychczasowych zainteresowań, zmiany w odżywianiu się i spaniu, niepokój, agitacja, poczucie winny, brak entuzjazmu, motywacji, zmęczenie, brak energii, trudności z koncentracją, myśli o śmierci lub samobójstwie.

Już 40-50 procent dzieci w szkołach podstawowych nie ma poczucia sensu życia, a 30 procent miewa również myśli samobójcze! Na rynku brakuje specjalistów od leczenia zaburzeń psychicznych dzieci, a oddziałów szpitalnych jest jak na lekarstwo.

Tego nie da się wyleczyć "na własną rękę", konieczny jest specjalista, nim będzie za późno.


~Agathe

Bardzo nie typowo i może śmiesznie ale facetem z okładki jest dziś nie kto inny jak święty Mikołaj. Mężczyzna, którego kochają wszystkie dzieci. Św Mikołaj to ideał męrzczyzny daje prezenty, kocha dzieci , pomaga biednym.  Ale niestety św Mikołaj jest bardzo zapracowany i nie ma czasu na miłość. Czy św Mikołaj jest przystojny ? Oczywiście :)) tylko niestety ciut dla nas za stary :))


~Susan



Kolacja wigilijna już tuż, tuż i trzeba się na nią jakoś przygotować :) Najlepiej na taką uroczystość założyć oczywiście sukienkę. W modę ostatnio weszły rozkloszowane kiecki. W tym sezonie rządzi czerwień, dlatego przedstawiam Wam drogie panie mój ulubiony model:




Suknia Beckham kosztuje 74 zł z wysyłką, możecie kupić ją tutaj:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14560524

Spieszcie się, bo wigilia jest tuż tuż ;) Dostępne są też inne kolory.
~Agathe


Pierniczki
Składniki:
kakao ( 2-3 łyżeczki )
1 jajko
500 g mąki
300 g miodu
100 g cukru pudru
120 g rozpuszczonego masła
2 łyżeczki sody oczyszczonej
ok. 40-50 g przyprawy do piernika

Wykonanie: 
1. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, aż do uzyskania gładkiej, jednolitej masy 
2. Rozwałkowujemy na grubość ok. 2 mm
3. Wykrawamy różne kształty
4. Pieczemy ok. 10 min w temperaturze 180 stopni

Uwaga !

Pierniczki muszą być porozkładane min. 2-3 cm od siebie.

Smacznego








Piszcie w komentarzach co chcielibyście znaleźć w tym dziale w następnym numerze.  Zdjęcie pożyczone ze strony http://www.dwiechochelki.pl
~Cherry 


Zbliżają się święta. Jak co roku w radiu i ogółem wszędzie słyszymy piosenki świąteczne typu last christmas. Niektórzy bardzo lubią i nucą co chwila pod nosem, inni gdy usłyszą chowają głowe w piasek i myślą ciągle to samo, ta sama piosenka tyle lat. Sa już co prawda nowe piosenki świąteczne ale one muszą poczekać by wpadły w uszy. By nie ulec monotoni polecam poszukania świątecznych piosenek w innych wykonaniach znanych lub mniej znanych.



~Susan

Jak gwiazdy spędzają święta ?

Tak naprawdę spędzają je tak jak my czyli razem z rodziną. Święta to magiczy czas, więc zapominają o planach zdjęciowych, filmach itd. Polskie gwiazdy stwierdziły, że nie ma nic lepszego jak oglądanie Kevina w święta. Najpopularniejszy film świąteczny. Jak spędzają świąteczny czas gwiazdy które się rozstały? Np. taka Edyta Górniak i Dariusz Krupa jak dzielą się Alankiem podczas świąt? Po świątecznych dniach następuje sylwester i tu już chyba nie trzeba się domyślać gdzie są gwiazdy w sylwestra ;)












~Susan


Jeżeli to wydanie świąteczne, to spodziewaliście się czegoś innego niż Kevin? Myślę, że nie ;)
Oglądam go co rok i za każdym razem jest coraz lepszy, o dziwo to jedyny film, którego nie znam na pamięć, po tak częstym oglądaniu go. Wyszły dwie wersje - "Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Jorku". Która z nich bardziej Wam przypadła do gustu?




~Agathe

Sześćdziesięcioletnia kobieta z Quebecu została aż trzy razy potrącona przez samochody pędzące szosą, gdy próbowała uratować swoje świąteczne choinki. Tak, choinki. Kobieta wiozła na dachu samochodu kilka świerków. Słabo przywiązane drzewka wysunęły sie spod liny i spadły na szosę. Była już noc, a przy drodze nie było latarni. Mimo to odważna kobieta zaryzykowała życie, by uratować choinki przed zniszczeniem pod kołami samochodów. Zginęła, a jej ofiara była daremna.
~Cherry


Dziękujemy, że jesteście z nami.
W te piękne święta
niech każdy pamięta
z serca płynące życzenia:
marzeń spełnienia,
iskierek radości
i dużo dużo miłości.






PS 31 grudnia "New Year wydanie" :)





62 komentarze:

  1. Mikołaj musiał być naprawdę przystojny w młodości :-) a depresja wśród młodych ludzi to straszne zjawisko... Ciężko powiedzieć, czym jest to aż tak spowodowane... Może brakiem akceptacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko dzieci kochają św. Mikołaja (ja też) ;p haha

    OdpowiedzUsuń
  3. też robiłam pierniczki :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest śliczna! oglądałam już ją kilka razy na Allegro, ale jakoś powstrzymuję się od zakupu, może na wiosnę się zdecyduję :)
    Kevin <3 ja najbardziej lubię pierwszą część :) najlepsza! oglądam go co rok i za każdym razem tak samo bawi :)

    miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A rok temu chyba nie było Kevina? Czy ten protest przyniósł w końcu efekt i oddali Kevina? Bo ja na bakier z tv;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety nie czuje tych świąt, pewnie wszystko przez pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka! podoba mi się ta czerwona sukienka. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śtraszne do niesienia o depresji!
    PRzepis na pierniczki jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym kupić sobie jakąś sukienkę na Wigilię.
    Nie wspominając już o Sylwestrze...

    OdpowiedzUsuń
  10. to straszne,że aż tyle dzieci już w podstawówce ma depresje.
    ładna ta sukenka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad sukienką z "Mody i urody", bardzo podobała mi się taka tylko w kolorze niebieskim i chyba się na nią skuszę ;) A co do piosenek - my już od wczoraj śpiewamy "Last Christmas" itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog... postaram się wpadać częściej...:)
    zapraszam do mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. pierniczki :);D.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie czyta się Twojego/Waszego bloga. Ja również życzę Ci/Wam Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham kevina! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszą rozkloszowaną sukienkę kupiłam już w czerwcu, a one nadal królują, polecam, są świetne!:) co do Kevina to nie oglądam, a co do piosenek to ściągam te mniej znane, ale równie cudowne.
    a co do Mikołaja, to poprawcie błąd, bo razi w oczy słowa 'męrzczyzna';<
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie to nie sa browary poznanskie ;d to galeria w moim miescie ;). oj na pierniczki to przepis na pewno od Was zapozycze, pozdrawiam i rowniez zycze Wesolych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pisze sie 'mężczyzna', przepraszam, że tak wytykam. ja jeszcze nie czuję świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  19. aż chyba zamówię tą sukienkę. jest ładna i niedroga. :) podobną widziałam w zarze. kosztowała więcej niż 100zł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Christmas wydanie, ale niestety nigdzie nie czuć świąt : (
    Na szczęście powolne przygotowania dają o sobie znać i choć trochę przypominamy sobie, że za niecały tydzień gwiazdka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie zajmuję się tematem samobójstw - studiuję psychologię.

    Kevina kocham:)
    i mam zamiar robić pierniczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne to wydanie swiateczne :D ! ;D:)) nooo a hmmmm skusily mnie te pierniczki :D i zastanawiam sie pwoaznie nad ich stworzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. święta- za szybko, w ogóle ich nie czuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne świąteczne wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kevin jest super świeta bez kevina to nie świeta xD
    a ten przepis kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne poruszasz tematy :) zaciekawiło mnie ;) sukienka śliczna :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z tą kobietą od choinek to tragikomedia

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba muszę zrobić te pierniczki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przetestować ten przepis na pierniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym numerze moje serce podbił facet z okładki :) Uwielbiam go :)



    I ja Wam życzę wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  31. super wydanie :)
    Całuję i pozdrawiam :) zapraszam do siebie i życzę Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wreszcie znalazłam gazetkę blogową!
    Ja na kolację wigilijną nigdy jakoś szczególnie się nie przygotowuję. Pełen spontan można powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  33. super.
    Kevin musi być. zawsze :)
    zgodzę się z Complicated3, że ciekawie poruszasz tematy.
    kocham gazetki blogowe ♥
    widziałam w drugim numerze, że poleciłaś czyiś blog. zaglądniesz do mnie i sprawdzisz czy mój wart jest polecenia ;)?
    najlepszy facet z okładki to bez zwątpienia Ian ♥

    Tobie również Wesołych Świąt i Szczęśliwego 2012 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW! Powiem,że super pomysł z taką internetową gazetką ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. No, a ja popieram koleżankę Natalię ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajniee :)
    w sumie to dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna jest ta sukienka ! ja wolę "Kevin sam w domu" . Osobiście uwielbiam zagraniczne świąteczne piosenki. :) Nie rozumiem tej kobiety. Zginąć za choinki ? Bezsensowna śmierć. :(

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka jest cudowna i idealna na święta, numer przedświąteczny pozytywnie mnie zaskoczył, bardzo miło się go czyta, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. super numer;)
    pierniczki chyba upiekę, sukienka jest świetna a Kevin oczywiście najlepszy jest w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie sama zatanawiam się CO założyć na święta :| Pani od choinek musiała być bardzo zawzięta skoro udało jej się wyjść z tych przeżyć w całości :d

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie!

    Dodaję do obserwowanych :) Liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  42. świąteczne wydanie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O świetne świąteczne wydanie, podoba mi się pomysł na notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna sukienka :) ale ja jednak postawię chyba na legginsy i dłuższy sweterek :) ooł, akurat jutro będę robić pierniki, a co do Kevina to uwielbiam obie te części, za to te późniejsze są już beznadziejne ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. cześć :)

    masz naprawdę świetny blog! ;>
    bardzo mi się tu podoba.

    jeśli interesują Cię 'perypetie' młodego chłopaka - zapraszam do mnie :)
    jeżeli ci się spodoba - zapraszam do obserwowania.
    zwykle chłopaki nie blogują, jednak ja podjąłem się tego zadania.
    prawdę mówiąc nie jest mi łatwo blogować.
    mam wielką nadzieję, że mnie wesprzesz ;)
    z góry bardzo dziękuję ;*

    Pozdrawiam, Unbroken ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Twoją gazetkę, mam nadzieję, że w 2012 roku nadal będziesz ją prowadzić :)
    Co do tej młodzieżowej depresji to wiesz, myślałam nad tym ostatnio i pomyślałam, że przyczyną może być inna rzeczywistość niż kiedyś - teraz rodzice są zapracowani bo ciężko jest z pieniądzmi więc dziecko sporo czasu spędza same, nie potrafi sobie poradzić z wszystkimi przeciwnościami. I w domu i w szkole wymaga się od dziecka coraz więcej, czasem tego nie dostrzegamy, ale dziecko po prostu nie daje rady.. Przykre to, ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy magazyn; krótko, zwięźle i na temat. Robiłam takie pierniczki, tylko że dodałam mniej przyprawy do piernika, cukier puder zamieniłam na cukier i są pyszne
    www.kraina-pisarstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej kochana życze bardzo udanego sylwestra!:*** i wpadnij zostawić u mnie swojego maila bo konkurs na sukienke mam i kosmetyki do pielęgnacji włosów:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.