sobota, 31 grudnia 2011

12.


    Witajcie, dziś szczególny dzień... wielka impreza :)  Mam nadzieję, że Nowy Rok spędzicie wspólnie z przyjaciółmi, w miłej atmosferze. Życzymy dzikiej zabawy ;]



"Kiedyś to nie było czegoś takiego", "A za moich czasów..." - i ble, ble, ble. Otóż - gówno prawda, moi mili. Było, tyle, że nienagłaśniane na okrągło przez TVN 24 i inne idiotyczne stacje. To, co mówią nasi dziadkowie,pradziadkowie to często ściema, chcą udowodnić, że kiedy świat był zacofany, to żyło się lepiej.
Zapomnieli jedynie dodać, że lekarstwem na kaszel było włożenie dziecka do pieca na czas odmówienia trzech paciorków, a w szkołach bito je za niepoprawne odpowiedzi (często dochodziło do molestowania seksualnego, ale o tym nie mówi się nawet dzisiaj). Myślicie pewnie, że mówię o bardzo odległych czasach, ale takie zasady życia ciągnęło się przez wiele lat.
Ludzie starsi uważają też, że kiedyś to nie było dzieci z chorobami genetycznymi, jak np. zespół Downa. Oczywiście, że były, ale takim dzieciom nie pozwalano wychodzić z domów, żeby nie narobiło wstydu swoim wyglądem. Co prawda dziś jest ich więcej, ale gdzieś to miało swój początek.
Zabójstwa w rodzinie kiedyś były o wiele liczniejsze, niż dzisiaj! Ostatnio czytałam o studencie, który zabił matkę oraz wuja, bo widział w nich diabła (link: http://wiadomosci.wp.pl/title,Zabil-matke-i-wuja-bo-mieli-w-sobie-diabla,wid,14096814,wiadomosc.html?ticaid=1da79). Nasi rodzice w kółko powtarzają, że jest coraz bardziej niebezpiecznie. Może i tak, ale wcześniej ludzie za zabójstwo byli praktycznie bezkarni, łatwo można było uciec.
Pewnie przez te święta tyle się nasłuchaliście o tym jak to było lepiej bla bla bla... Mam nadzieję, że nie sfiksowaliście totalnie ;)


~Agathe



Nowy dział moi drodzy, w nim ujawnię trochę więcej ze swojego życia, moje poglądy i opinie.
Dziś trochę bardziej świątecznie, bo napiszę o najważniejszej rzeczy na świętach. Nie, to nie Kevin, ale oczywiście..... PREZENTY ;] Na pewno się ze mną zgodzicie, że to jest najważniejsze, albo przynajmniej ważne.
Oto lista moich prezentów, pochwalcie się też, co dostaliście :)
1. Oczywiście kasa :)))))) 
2. Paletka do cieni (naprawdę boska)
3. Kilka perfum (m.in. little black dress, persive itd.)
4. Ukochana bielizna ;]
5. Zestaw peeling + balsam = moja skóra jest uogh... O_o
6. Zestaw garnier
7. Kilka sweterków
8. Sukienka <3
9. Pasek z kokardeczką <3
10. Kulki
11. Pierścionek <3
12. Tusz do rzęs max factor.

Wbrew pozorom lubię dostawać prezenty bardziej niż kasę, sprawiają więcej radości. A co Wy dostaliście?

~Agathe

Alex Pettyfer to przystojny facet, którego czeka na pewno długa kariera filmowa. Sławe przyniósł mu film  "Jestem numerem 4", gdzie grał główną postać. Alex uczył się w szkole z Daniel Radcliffe - akrtor wcielający się w postać Harry'ego Pottera. Alex jest wysportowany i kocha sport, lecz ma astmę, co bardzo utrudnia mu życie.



~Susan
 Ponieważ dziś jest sylwester, na pewno wszyscy wiedzą, w co się ubrać, więc zaprezentuje kilka makijaży.
Nie będę pisała bez sensu jak go zrobić, tylko podam link do instrukcji.

1. Złoty


instrukcja wykonania:
http://www.youtube.com/watch?v=qCaylBcib_8&feature=player_embedded

2. Niebieski

instrukcja:
http://www.youtube.com/watch?v=n12MQIm6yAQ&feature=player_embedded

3.Klasyczny 

instrukcja:
http://www.youtube.com/watch?v=8QVrZeg4uYQ&feature=player_embedded

~Agathe



Ciasto z jabłkami

Składniki:
- 3 jajka
- szklanka cukru
- cukier waniliowy ok. 2 łyżeczek
- 1 i 1/2 szklanka krupczatki
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 4 duże jabłka

Wykonanie:
1. Stopić masło i ostudzić
2. Całe jajka ubić z cukrem zwykłym i waniliowym
3. Stopniowo dodawać ostudzone masło cały czas ubijając, następnie dorzucić mąkę i proszek do pieczenia
4. Ciasto wylać na formę do pieczenia i układać pionowo kawałki pokrojonego jabłka
5. Piec ok. 20-30 min w temperaturze 180 stopni


~Cherry


Tak , tak w czasie sylwestra nic nam nie pozostaje jak słuchanie szitu, które leci na vivie - nie chce obrazić  wszytkich miłośników tej "muzyki". Fakt, jeden dzień w roku nie zaszkodzi bawić się przy muzyce do tańczenia. Chciałabym polecić kilka kawałków, przy których można się dobrze bawić w  sylwestra :

Shakira - rabiosa
Flo rida - Good Feeling
LAMFO- sexy and a I know it !  ( przy tym kawałku każdy wymieka )
i wiele wiele  innych ...
~Susan



Było już jak spędzają święta gwiazdy, to teraz jak spędzają sylwestra - chyba najbardziej lubiany dzień w roku. Można powiedzieć, że gwiazdy w sylwester pracują. Dają koncerty, są prowadzącymi. Mało jaka gwiazda spędza sylwestra prywatnie ze znajomymi. Pewnie każda gwiazda chciałaby w tym dniu spędzać sylwestra ze znajomymi przy szapanie lub wódece ale pokousa o kase jest większa .

~Susan




"Listy do M" do czołówka tych świąt, wszyscy idą właśnie na ten film.
Moim skromnym zdaniem film był banalny, jednak składał się z fajnych wątków, i jeśli macie do wyboru dłubanie w nosie a kino, to idźcie do kina. Trochę mnie zniechęciła obsada, Karolak wejdzie wszędzie gdzie jest kasa. Wciąż Ci sami aktorzy, Polskie kino wyraźnie potrzebuje zmiany.



~Agathe


Najdroższy szampan świata kosztuje, bagatela, 275 000 USD (ok. 800 tys. zł). Można go nabyć w Hotelu Ritz Carlton w Moskwie. Szampan ten pochodzi z renomowanej winnicy Heidsieck i w 1916 roku został wysłany do rosyjskiej rodziny królewskiej. Niestety po drodze cała dostawa zatonęła u wybrzeży Finlandii. W 1997 roku kilka butelek zostało wyłowionych przez płetwonurków, od których bąbelkowy skarb kupił rzeczony hotel.
~Cherry 




I to już niestety wszystko ;( W kolejnym numerze może wywalczę dla Was jakiś konkurs, ale pod warunkiem, że będzie dużo komentarzy :) Pozdrawiam. 







71 komentarzy:

  1. fajne prezenty dostałaś :)
    z makijażu oczu najbardziej podoba mi się to 3 :)
    co do filmu to mnie osobiście obsada bardzo przypadła do gustu choć jeszcze nie miałam okazji go obejrzeć :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten numer.
    Przeczytałam całość, ale nie zapamiętałam połowy. Może dlatego, że wcześniej wstałam? Mam nadzieję, że wybaczycie.
    Pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli już koniecznie chcesz wiedzieć.: kase, słodycze,biżuterii,kosmetki,bluze, słuchawki itp. :))
    Ja mieszkam w Karsku pewnie nie kojarzysz. OkoliceKruszwicy i 20 km od Inowrocławia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Listy do M.' nadal nie oglądałam, ale chciałabym...
    ja również wolę dostawać prezenty, szczególnie ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sfiksowałam po przeczytaniu pierwszej częście, ponieważ dużo na ten temat słyszałam i czytałam, niestety taka prawda była :-( prezenty dostałaś ciekawe, ogólnie dużo- musiałas być grzeczna! :-D a makijaże idealne na Sylwka. Szczęśliwego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny ten niebieski makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do listów do M. owszem, film banalny ale uroczy, to trzeba przyznać, zwłaszcza, jeśli nie oglądało się zagranicznych odpowiedników tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej jaka dluga notka<3
    tobie tez fajnego sylwestra i udanego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na listach do M, fakt trochę banalny, ale da się obejrzeć :) Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję i wzajemnie ;3
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Złoty makijaz baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na świętach nie było nikogo powyżej 45lat, dlatego nie słyszałam nic ciekawego, mam za to 90 letnią sąsiadkę, która od kilku lat powtarza te same historie o wojnie. Ciekawe, ale kiedy słucha się czegoś po raz 10 no to już traci się chęci.

    Nie wiem czy będzie taki udany ten Sylwester, humoru brak, za to mam spuchnięte migdały i ledwo co mówię.;[

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny numer!

    Szczęśliwego nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog;)
    obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę miłej zabawy sylwestrowej! :)

    kammy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się podoba i złoty i niebieski:)
    Udanego Sylwestra i zabawy do rana <3

    OdpowiedzUsuń
  17. rozniez zycze udanego sylwestra, podoba mi sie zloty i klasyczny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. złote fajne <3
    wbijaj do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  19. feliz 2012!!
    y gracias!!yo ya te seguía =)
    un beso!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog :]
    udanego sylwestra <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się każdy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje ;))))

    zaciekawił mnie Twój blog ;)
    bd wpadała częściej ;*


    liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. takie czapki są bardzo fajnie i modne teraz, super post :-).
    Ja lubię dostawać pieniądze.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za odwiedziny i komentarz.
    a o jaki lakier Ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog.!
    Obserwuję .
    życzę wspaniałego sylwestra.! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. szczęśliwego nowego roku wszystkim!:)
    uwielbiam perfumy little black dress,zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog :) + obserwuję i zapraszam do mnie
    http://run-gun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. happy new year! ;D

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. dodaje do obserwowanych i klikam "lobię to"! :) mogę liczyć na to samo? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dodaje do obserwowanych i klikam "lubie to"! :) mogę liczyć na to samo? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaże świetne, lubię eye liner , szkoda, że nie byłam na listach do M. zmieniłam platformę , jestem na blogerze

    OdpowiedzUsuń
  32. ^^ .

    Ciekawy Bloog . !

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiły mnie te makijaże - najbardziej podoba mi się ten z brokatem, złoty ;))

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. wow z tym szampanem dobre. :D podobają mis się twoje notki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanego Nowego Roku!
    Super wydanie. Ja jak zwykle najbardziej kocham Facetów z okładki :PP

    OdpowiedzUsuń
  36. życzę udanej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja uwielbiam to czytać :)

    Życzę udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne makijaże :)
    również życzę udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczęśliwego Nowego Roku 2012!

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten film ;) szczesliwego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Alex to sam sex :D uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  42. dużo tych prezentów..
    Listy do M są super!

    szczęśliwego Nowego!

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczęśliwego nowego roku :)
    świetne mejkapy

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuje za komentarz :)
    Szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem ciekawa czy ten szampan jest smaczny:) Mi co prawda w tym roku nie udało się wypić prawdziwego, ale zadowoliłam się winem musującym:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Makijaże prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten film jest mega <3
    Zaprasza.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny pomysł z takim blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  49. może w końcu wybiorę się na listy d m? hmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie oczy pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  51. na ten polski film nawet się nie wybieram, bo dla mnie zapowiadał się już po opisie słabo. A co do tych historii starszych osób, to jak czasami się posłucha jak i oni sobie szaleli to można się zdziwić. Zwyczajnie pewne rzeczy działy się w domowym zaciszu i nikt ich nie nagłaśniał.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja od babci bardzo często słyszę tego typu uwagi :/ tan Alex jest uroczy :). Na listach do M. nie byłam , ale ponoć są podobne do filmu "To właśnie miłość". Ten film gorąco polecam. Moje oczy posiadały srebrny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawe propozycje :)
    obserwuje i zapraszam do nas :
    http://shoeshigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. No ten numer jest wyjątkowy ;) Makijaże najbardziej przykuły moją uwagę :)


    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawe, świetne makijaże :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale dużo tych prezentów :D ja dostałam tablet, lustrzankę, bluzkę, kasę ,słodycze, śliczne pudełeczko, bransoletkę, perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  57. pewnie ten szampan nawet niedobry ;P

    Pozdrawiam i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję ;*
    zapraszam Cię do mnie ;)
    pzdr ;DD

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem numerem 4- super film i mega super główny aktor:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Do Agathe:
    Po Twoim dziale "Z głową Agathe" w tym numerze można poznać, że jesteś rozpieszczonym bachorem. Po pierwsze, że podkreślasz wielkie znaczenie prezentów, a po drugie po wymienianiu tego, co dostałaś - zwyczajnie chcesz się pochwalić. Kompletnie nie przyjdzie Ci do głowy, że są dzieciaki, które nawet połowy z tego nie dostały. Przykładowo, ja dostałam Samouczek Języka Niemieckiego (marzyłam o nim, bardzo chce się nauczyć niemieckiego) oraz jakieś słodycze. W sumie max 50zł pewnie wyszło. I wiesz co? Mogę śmiało powiedzieć, że jestem dużo szczęśliwsza od Ciebie. Bo dla mnie liczy się, aby Święta spędzać z rodziną, w ciepłej atmosferze. Dla nas liczy się, że mamy siebie nawzajem, nie ile warte są prezenty, którymi się obdarowujemy. To tyle.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.