sobota, 14 stycznia 2012

13.

Hej :) Zapraszam Was bardzo do polubienia naszej strony na fejsie:  https://www.facebook.com/pages/White-Weasel/147385445342199




Z czym tak naprawdę kojarzą nam się dyskoteki?
Jednym z zabawą, a innym z bójkami. I niestety ta druga wersja zdecydowanie przeważa i staje się głównym powodem dla uczestnictwa w "zabawie".  Młodzież z osobami dorosłymi jest zmieszana, co jest przyczyną różnych konfliktów. Ludzie powyżej 18 roku życia przyjeżdżają na imprezę po to, by wraz z kolegami napić się, a później zrobić komuś krzywdę. Co więcej takie sytuacje nie mają miejsca tylko w dużych miastach. Osoby pod wpływem narkotyków czy alkoholu nie myślą racjonalnie, szukają zaczepki, a w ich "sidła" wpada właśnie młodzież.
Ale jak się okazuje - pobicia to nie jedyne zagrożenie. Szczególną ostrożność powinny zachować dziewczyny, gdyż niejednokrotnie dochodzi do gwałtów, podstępnie (m.in. można spotkać się ze środkami odurzającymi, wsypanymi do napoju).
  Moim celem nie jest Was zniechęcić do udziału w zabawach, ale jedynie wzmożenie Waszej ostrożności, chodzenie w liczniejszych grupach.

A teraz prezentuje Wam reportaż o niebezpieczeństwach:
http://www.dlapolski.pl/06/01/niebezpieczenstwa-na-dyskotekach/



~Agathe


   Wchodzę na blogspota, akceptuję komentarze i pojawia się taka jedna czarująca wypowiedź:

AnonimowyJan 11, 2012 02:29 PM
Do Agathe:
Po Twoim dziale "Z głową Agathe" w tym numerze można poznać, że jesteś rozpieszczonym bachorem. Po pierwsze, że podkreślasz wielkie znaczenie prezentów, a po drugie po wymienianiu tego, co dostałaś - zwyczajnie chcesz się pochwalić. Kompletnie nie przyjdzie Ci do głowy, że są dzieciaki, które nawet połowy z tego nie dostały. Przykładowo, ja dostałam Samouczek Języka Niemieckiego (marzyłam o nim, bardzo chce się nauczyć niemieckiego) oraz jakieś słodycze. W sumie max 50zł pewnie wyszło. I wiesz co? Mogę śmiało powiedzieć, że jestem dużo szczęśliwsza od Ciebie. Bo dla mnie liczy się, aby Święta spędzać z rodziną, w ciepłej atmosferze. Dla nas liczy się, że mamy siebie nawzajem, nie ile warte są prezenty, którymi się obdarowujemy. To tyle.


Robi wrażenie, prawda?
Po pierwsze - jak mogę Twoją wypowiedź traktować poważnie, skoro nawet się nie podpisałaś. No przepraszam, ale dla mnie osoba, która obraża innych w sieci, nie podpisując się przy tym, jest nic nie warta, nie wspominając już o treści wiadomości.
Po drugie - musisz być bardzo spostrzegawcza (albo czepialska), jeśli na 72 wypowiedzi, tylko Ty poczułaś się wielce urażona lub zniesmaczona.
Po trzecie - tak, przyznaję, chwaliłam się, dużo osób robiło to na blogach. Uważam, że to fajne móc napisać, co się dostało.
Po czwarte - widać nie jesteś szczęśliwa, tak jak powyżej napisałaś, skoro mi to wypominasz. Może w przyszłym roku złożymy się na prezenty dla Ciebie?
Po piąte - jestem bachorem. Baaaardzo, baaaaardzo rozpieszczonym, dlatego postanowiłam stworzyć tą gazetę, rozpowszechnić ją i to tu napisać.

Sorry, że zmarnowałam cały dział na osobę, która po prostu nie była tego warta, obiecuję, że już nie będę umieszczała wypowiedzi innych w działach, bo to bez sensu. Jeśli ktoś chce rzucić we mnie błotem, to niech napisze na e-maila whiteweasel@op.pl  czeekam niecierpliwie :)

~Agathe


Ashton przystojny znany aktor, który nie raz pokazywał swoje wdzięki na okładkach magazynów mody. Ashton jest chodzącym playboyem. Każda kobieta mu się nie oprze.  Nic dziewnego,że biedna Demi o tyle lat starsza zakochała się :(( Czy Kutcher jest skandalistą? Oprócz plotek o romansach to raczej jest wokół   niego raczej bez zarzutów. A i Ashton będzie musiał się znów zakochać, ale to już chyba wszyscy w gazetach czytali ... :))


~Susan


   Przepraszam, że w ostatnim czasie nie chodzę na sesję, ale nie mam na to czasu. Dziś właśnie miałam iść, ale nie wypaliło ;( Dlatego w tym numerze wstawię modelkę, którą fotografowałam.
Nie napiszę gdzie co kupiłam, bo to tylko rajstopy i bluzka, ale chciałabym wam pokazać niesamowity kontrast, pomiędzy tymi dwoma kolorami, dlatego polecam to zestawienie:



~Agathe

. Kruche ciastka cytrynowo-migdałowe

Składniki:
-20 dkg mąki krupczatki, 
-10 dag masła,
-10 dag migdałów w płatkach,
-1 surowe żółtko,
-5 dkg cukru pudru,
-sok z 2 cytryn,

Wykonanie
1. Migdały posiekać 
2. Mąke i masło posiekać szerokim nożem, a później dodać cukier puder, żółtko, sok z cytryny i posiekane migdały
3. Zagnieść szybko ciasto i zostawić na 10 min w lodówce
4. Wałkować na grubość 1 cm i wykrawać różnymi foremkami
5. Piec w 180 stopniach ok 10-15 min



~Cherry 

Prawie zawsze polecam zespoły, a teraz dla odmiany polece piosenkę. Otóż piosenka godana słuchania to Gotye- Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra). Piękna czarująca, świetny teledysk i tekst. Niestety ta oto piosenka nie jest dla wszystkich. Nie każdy znajdzie w niej to ,"coś ". O czym jest ta piosenka? To chyba pytanie retoryczne, oczywiście jak każda piosenka o miłości. W jakim klimacie coś w stylu Indie Rock. Spróbujcie posłuchać może odnajdziecie się w tym pięknym utworze.



~Susan


W co wierzą gwiazdy? Chyba najbardziej psychopatyczną religie mógł sobie wybrać nie kto inny jak Tom Cruise wyznaje on scjentologizm. Angelina Joli za to powiedziała w wywiadzie,że dla niej Bóg może nie istnieć, jest to jej obojętne. Madonna znienawidzona przez Polskich katolików wyznaje żadką religie kabał . Do wyznawców kabały dołączyli się też Demi Moore i Ashton Kutcher. Jak widać gwiazdy wierzą w dziwne i mniej znane religie.




Wczoraj miałam przyjemność oglądać fajny dramat "Beautiful Boy". Opowiada o wzorowym studencie, który nie wiadomo dlaczego zastrzelił 17 ofiar, a później sam popełnił samobójstwo. Jak się okazuje największą tragedie przeżywają rodzice mordercy, starając się zrozumieć zbrodnie syna i samemu uporać się z rozpadającym związkiem i tabunem fotoreporterów. Polecam :)



~Agathe 



Wszyscy trzej mężczyźni, reklamujący w kolejnych okresach świetności wyrobów producenta Marlboro, zmarli na choroby wywołane nikotynizmem.


I to już wszystko :( Obserwujcie nas :)
Pozdrawiam 

57 komentarzy:

  1. Hmm ja się odniosę do dyskotek :) nie spotkałam się jeszcze z jakimis wielkimi bojkami, a chodze na imprezy czesto :) pewnie zalezy to od klubu, bo sa takie w ktorych jest kiepska atmosfera ,ale ja ich unikam i wole bawic sie tam, gdzie naprawde mozna potanczyc i spedzic milo czas ;) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :-)
    Ciekawy post, zapraszam również do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  3. co do dystkoyek, pigiłi gwałtu są najgorsze. bójki tez są dosyć często spotykane.

    Agathe- nie przejmuj się tym rozpieszczonym bachorem. dla mnie to żal.! xd

    www.madziulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście nie lubię komentatorów anonimowych.=,*
    facet z okładki! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. puki co nie natknełam sie na agresjie tam gdzie chodzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze znajdą się Anonimy, którym coś nie będzie pasowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piosenka jest cudowna, chociaż już baaardzo znana.
    zgadzam się, co do dyskotek, ważna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie wyglądają te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. również zapraszam do polubienia mnie na fb;)

    OdpowiedzUsuń
  10. co do dyskotek to się zgodze, ogolnie ich nie lubie, wole isc do jakiegos fajnego pubu/knajpki :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia!
    mi się podoba ta piosenka :]

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm zjadła bym takie cytrynowe. :]]

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się Austhon nie podoba. Leto jest o niebo ładniejszy, tylko niestety nie ma w ogole stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog.!;* Zajrzyj do mnie . Nowy wpis o modzie ;) Dodaj mnie i pozostaw po sb komentarz. Z góry bardzo Ci dziękuję;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Gotye wszyscy słuchają obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia i chyba chcę obejrzeć ten film! ;)

    pozdrawiam,

    MESPEEL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję !
    Gwiazdy wierzą w faktycznie dziwne religie, ciasto wygląda apetycznie , sesja fajna,Ashton męski

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się, że konkurs Ci się podoba! i oczywiście, jak najbardziej zapraszam do udziału ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. mogę na cb liczyć? strasznie potrzebne sa mi głosy w konkursie na blogroku2011, gdybyś mogła namówić swoją rodzinę/znajomych/przyjaciół dosłownie kazdeego, zeby zagłosowali i sama to zrobić {jak jeszcze nie zagłosowałaś} byłabym ci strasznie wdzięczna! pamietaj, ze dochód z tych sms'ów idzie na cele charytatywne, w tym roku na turnusy dla niepełnosprawnych! :)
    http://www.blogroku.pl/kategorie/-sex-blood-rock-n-roll-,gwkf8,blog.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tą piosenkę ;) a dyskoteki no właśnie nie muszę zawsze kojarzyć się z zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zalosne..tez "chwalilam sie"kilkoma prezentami,ktore dostalam;/
    i co?
    poto jest blog.jesli sie z czegos cieszysz,to chcesz to pokazaC.DOBRZE ZE SIE TYM NIE PRZEJMUJESZ:)

    OdpowiedzUsuń
  23. spróbuje upiec takie ciacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo dziękuję :) Zapraszam na nową notkę i niedługo wstawię cover.pozdrawiam :* :)
    Tę piosenkę uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo tak, kochane anonimy :) Wiedzą jaka jesteś, ile masz rodzeństwa, jak wychowali Cię rodzice, z kim sypiasz i jaki masz numer buta:) Ja niedawno byłam na etapie takim (według anonima oczywiście), ze mój chłopak jest moim sponsorem a ja jego cytuję "blacharką", miodzio! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ciastko wyglada pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Facet z okładki. Mru :3

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem pod wrazeniem tego dlugiegi posta;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kutcher <3 Gif robiłam w photoscape.

    OdpowiedzUsuń
  30. naszczęscie dyskoteki to nie mój typ.. wolę zabawę w domu z gronem najbliższych przyjaciół <3

    OdpowiedzUsuń
  31. LOVE IT!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobre zdjęcia :) A co do dyskotek - trzeba sobie wybierać miejsca do zabawy gdzie jest mniejsze prawdopodobieństwo jakiejś "zadymy" no i uważać na siebie. Na szalonych - w negatywnym tego słowa znaczeniu - ludzi można natknąć się wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham tą piosenkę od Gotye, mogę ją słuchać i słuchać :)
    Dlatego nie chodzę na dyskoteki - nienawidzę młodzieży, która zachowuje się wulgarnie czy nawet agresywnie by pokazać innym "jaki to super ja nie jestem, patrzcie i podziwiajcie"..

    OdpowiedzUsuń
  34. amazing blog!!!i'm following you!!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia Agathe :)
    oglądałam jeden film z Ashtonem
    zapraszam na zapowiedzi książek kraina-pisarstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie przepadam za dyskotekami, dlatego na szczęście nie będę tak zagrożona jak imprezowicze :) Fajnie, że o tym napisałyście.
    PS. Piosenka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysl na bloga, poruszacie wiele watkow, co jest bardzo ciekawe. Jesli chodzi o dyskoteki to temat jak najbardziej na czasie. Widzialam duzo nieprzyjemnych scen pod roznymi klubami, w ktorych bywam i chcialam zaznaczyc, ze bardzo roznia sie od siebie "poziomem" ale do kazdych wpuszczane jst buractwo, ktore po pijaku robi awantury.

    OdpowiedzUsuń
  38. z artykułem z działu "z głową Agathe" w 100% się zgadzam!
    a przystojniak z okładki.. hmm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawe poglądy na różnorodne tematy i to na czasie - fajna koncepcja bloga!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny numer, jak zawsze czyta się od początku do końca z ciekawością, co do faceta z okładki to nie do końca się zgadzam ;) a przepis na ciasteczka na pewno wypróbuję, narobiłaś mi apetytu, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. super numer! przepis mi się podoba, muszę to zrobić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piosenka<3
    już z 10 razy byłam na lodowisku :D
    wbijaj,zagłosujesz?
    będzie mi bardzo bardzo miło i będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piosenkę uwielbiam :) świetny teledysk! Ciasteczka też chętnie spróbuję, ale to dopiero po sesji, jak zdam wszystkie egzaminy, to będę leniuchowała przez tydzień i piekła :)
    oj komentarzami takimi się nie przejmuj... ;) każdy zamieszcza na swoim blogu to, na co ma ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie skojarzenia z dyskoteką to przede wszystkim obleśni faceci, ostro napici, którzy myślą, że mogą wyrwać każdą pannę.. O zgrozo!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham tę piosenkę. ! Zapraszam.! : )

    OdpowiedzUsuń
  46. lepiej nie zaczynać z paleniem ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. jeśli chodzi o imprezy to możemy się czuć bezpiecznie bo zdecydowanie bardziej wolimy spędzać czas ze znajomymi w innych miejscach :)
    Ashton jest boski <3
    a jeśli chodzi o ten anonimowy komentarz to niepotrzebne go tu w ogóle dodawałaś.. nie ma sensu takie coś...
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie na ostatniej dyskotece na szczęście obyło się bez bójek :)
    ciasto wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie jeżdżę zbyt często na dyskoteki, ale jeżdżę i nie trafiłam jeszcze na bójkę czy inny przykry incydent - chwała Bogu!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.