piątek, 27 stycznia 2012

14.

POLUBCIE NAS



Kiedy rodzice się rozstają.

Nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach jest zauważalny wzrost liczby rozwodów (jak i też zawierania małżeństw). Z punktu widzenia trzeciej osoby sam rozwód jest łatwy - pozew, sprawa, podział majątku i po krzyku. W praktyce wygląda to znacznie inaczej. No bo... Co z dziećmi?
Prawo do opieki nad dzieckiem niemalże zawsze przyznaje się matce (z czym się oczywiście nie zgadzam, gdyż nie w każdym przypadku więź emocjonalna jest lepsza z matką niż z ojcem). A później następują 3 wersje:
1. Rodzice dogadają się co do odwiedzin.
2. Nie dogadają się, ale ojciec poddaje się i widuje dzieciaka raz/dwa w miesiącu
3. Nie dogadają się i następuje szarpanina o dziecko.

Trzecia opcja jest najgorsza z możliwych, gdyż dziecko negatywniej znosi rozstanie rodziców. Jeden z najbardziej rozpaczliwych rozwodów, gdzie dziecko cierpi najbardziej rozegrał się ponad pół roku temu, czego skutkiem jest porwanie dziecka (napisaliśmy o tym http://whiteweasel.blog.onet.pl/3,2,ID434693154,n). Zdaniem socjologów, jeśli dane małżeństwo miało tylko jedno dziecko, przeżywa ono rozstanie znacznie dotkliwiej niż w przypadku rodzin z większą ilością dzieci. Jedynak odbiera rozłąkę w ten sposób, iż jest on winien tej sytuacji.
A oto statystyki:

Podumowując. Ludzie, nie martwcie się o to, kto dostanie pralkę, a kto samochód, ale zwróćcie na to, co czuje w środku ta mała istotka.



~Agathe



Dziewczyny czy kochacie sportowców? Na pewno lubicie! Więc dzisiejszym facetem z okładki jest Ricardo Kaka brazylijski piłkarz. Ma bardzo interesującą urodę. Kilkakrotnie został uznany za najseksowniejszego sportowca na świecie. Ricardo jest marzeniem wszystkich kobiet, ale niestety ma już piękną żonę i dzieci. Życzmy mu szczęścia i wysokich wyników w piłce nożnej :)))


~Susan



Ostatnio zamówiłam sobie listonoszkę atmosphere. Fantastycznie wygląda, jednak nie polecam jako torbę szkolną, gdyż jest za mało pojemna (chociaż to format A4). Ale zamieszczam ją, bo uważam, że pasuje na każdą okazję i świetnie się prezentuje. Co prawda kosztuje ok. 60 zł (a w Anglii 2 funciaki) to i tak warto :)




~Agathe



Savoir vivre przy stole

-Stół musi wyglądać estetycznie, obrus musi być czysty i wyprasowany
-Na jedno nakrycie przeznaczamy ok. 70 cm, aby gość miał wolne miejsce
-Na stole nie stawiamy wysokich kwiatów, ewentualnie mały wazonik
-Rozmieszczenie sztućców oraz talerzy:
Talerze głębokie stawiamy na płaskich lub wszystkie razem w stosie obok pani domu. Przy nich łyżka wazowa.
Nóż leży blisko talerza po prawej stronie, widelec po lewej zębami w górę, łyżka wgłębieniem do góry obok noża lub równolegle z brzegiem stołu, łyżeczki też przed talerzem, lecz bliżej jego krawędzi niż łyżka, ponieważ później są używane.
Nóż do ryb leży na prawo, a widelec na lewo od talerza. Jeśli dysponujemy tylko widelcami kładziemy po jednym z obu stron talerza.
Talerzyk deserowy stoi na lewo od talerza.
Kieliszki stoją na prawo od talerza.
Szklanki bądź kufle do piwa stawia się na podstawkach. Można (ale nie trzeba) dać podstawki również pod inne kieliszki. Filiżanki i spodeczki do kawy czy herbaty stawia się przed talerzykiem do ciasta, nieco na prawo. Łyżeczka do herbaty leży po prawej stronie filiżanki, na spodku, widelec do ciastek – po stronie talerzyka deserowego.


~Cherry



Happysad kto nie zna tego zespołu? Niech lepiej się nie przyznaje, ale nawet jeśli się ktoś taki pojawi, to zachęcam do przesłuchania płyt. Grupa wykonuje rock alternatywny. Głębokie teksty i porządnie dobrna muzyka, świetny wokal i wiele wiele innych pozytywów tego zespołu. Polecam, spróbuj posłuchać, przypadnie do gustu. Nie? Trudno.


~Susan



Kiedy my oglądamy tęczę, odnosimy wrażenie, że rozpoczyna ją pasmo czerwone, a kończy po wewnętrznej stronie - fioletowe. Następne barwy tęczy mają już zbyt krótkie lub za długie fale dla naszych oczu.

Obserwujcie, polubcie, komentujcie i w ogóle wszystko ;)

52 komentarze:

  1. Uwielbiam te Wasze " informacje ze świata". : )

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwody brzmię strasznie, ale naprawdę można zauważyć, że jest ich dużo...
    ciekawa ta ciekawostka z tęczą, muszę zaobserwować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba trochę wiecej niż 2 funciaki w Anglii kosztuje^^ (na własne oczy widziałam , no chyba że na promocji)
    rozwód straszna sprawa:/ mam nadziee że to się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja nie kupiłam kosmetyczki. Pewnie jakbyś przeczytała notkę zamiast robić reklamę na moim blogu to byś wiedziała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, ciężko jest zwłaszcza dziecku, kiedy rodzice się rozwodzą :-( szkoda, że często oni na to nie patrzą... Happysad znam, czasami słucham ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię sportowców. Co do Happysadu, znam, oczywiście, ale nie szaleję. Popularni są w moim otoczeniu, z tego co zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw poruszony został bardzo ważny temat, niestety bardzo przykry.
    Kaka? jest niesamowity<3
    A happysad to mój ulubiony zespół.
    Co do torby, jest ok, ale ja zastanawiałam się nad inną teczką z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje- ludzie często kłócą się o nic nie warte przedmioty nawet nie zwracając uwagi co czuje ich dziecko...
    Kaka jest rzeczywiście b.przystojny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. na szczęście już wszystko w porządku :]
    ładna listonoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta torba, ja się sama kiedyś nad nią zastanawiałam;p a co do tego przystojniaka, to która nie lubi sportowców. Ja mam słabość do piłkarzy od siebie z miasta, jakaś masakra;p

    OdpowiedzUsuń
  12. taa rozwodowjest coraz wiecej -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny artykuł. jak najbardziej życiowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wiadomość tak na przyszłość :) .

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z tobą co do tych rozwodów.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie..
    W zakładce najlepsze blogi są już wyniki..
    Możesz kliknąć w banery , polubić na facebook-u .
    Jak chcesz..Będzie mi miło.;**

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna torba.; dd

    przystojniak.<3

    OdpowiedzUsuń
  17. akurat ciekawostkę na temat tęczy zna,m:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję ! jaka piękna torba również taką bym chciała posiadać

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta torebka, szkoda, że u nas nie ma "normalnych cen" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no fakt, rozwody to teraz bardzo częsta sprawa. ludzie sobie myślą, że "a, pobierzemy się a jak coś nie wyjdzie to przecież można wziąć rozwód". niestety tok myślenia większości się zmienił, więc te rozwody teraz są na porządku dziennym, nie to co kiedyś.

    ja kocham piłkarzy <3 a Kaka jest naprawdę przystojny, nie to co wymuskany C. Ronaldo ;) ale ma piękną żonkę, trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. savoir vivre najlepsze.
    eh. nie poznałam na tej fotce Ricardo.

    już jest nowy post :) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. To może czas czytać notki, a nie komentować tylko ze względu na reklamę osobistą :)
    Spróbuj, o wiele lepiej działa inteligenty komentarz do notki, niż skomentowanie zdjęcia i podpisanie się blogiem. No i wcale nie wkurza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W tej torebce się zakochałam ;) Też chcę taką lub podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej to ja lubię te ciekawostki;P

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna torba. a co do rozwodu, to rodzice wtedy myślą tylko o sobie moim zdaniem! ;x :)
    www.madziulka-blog.blogspot.com/ --------> nie chcialo mi sie logowac. ;x xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się, że lepiej rozstać się w zgodzie niż na oczach dziecka prowadzić otwartą wojnę domową:( Szkoda, że to zawsze odbija się na ich psychice i rzadko rodzice mają honor by rozstać się w zgodzie (o przyjaźni już nie wspomnę!).

    Poproszę jeszcze więcej savoir-vivre, uwielbiam temat!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam nie jestem przeciwniczka rozwodow. Uwazam, ze lepiej zeby ludzie sie rozstali niz maja sie zrec przy dzieciach jak dwa wsciekle psy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba superowa, różnica w cenie ogromna!
    uwielbiam "Czy wiesz, że...?" za każdym razem ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ta notka! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, pozdrawiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. rozwód jest do przeżycia jeśli jest się
    twarda ;)
    obserwujemy?
    xoxo~!

    OdpowiedzUsuń
  31. Troche mniej tych rozwodów z wykresu wynika ;) Ale ciągle bardzo dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  32. ta torebka również mi się spodobała ;)
    a rozwód, no cóż ciężka sprawa.. Ale jeżeli jest się silną osobą to się da radę, gorzej jeżeli jest małe dziecko a rodzice skaczą sobie do gardeł ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta torba kosztowała 2 funty! jak dobrze że jadę do Anglii w marcu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczególnie podoba mi się część o savoir vivre. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To straszne kiedy rodzice muszą się rozstać ;( A Torebka mi się podoba , choć średnio praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  36. ładna torba :)
    słucham Happysadu <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny wpis :)
    Zapraszam do zadawania pytań pod moim postem ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozwody są najgorsze.
    Piękna torba !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś anonimowy(a), to proszę o podpisanie się imieniem, bądź witryną WWW.